להרוויח מהבית עם חברת טרוולאור
קצת על חברת טרוולאור:
חברת טרוולאור היא חברת תיירות המעותדת להתמודדות בחברות התיירות העולמיות כמו בוקינג ואקספדיה, כמובן שהתמודדות שכזו לא באה ברגל ולא על ידי מקבץ קטן של התאגדות אנשי עסקים, אך הסוד להצלחה שיוביל את החברה להגיע ליעדים אלו הוא הכח החברתי שמרכיב אותה. בשנת 2016 השלימה החברה צירופים של 1,000 זכיינים בישראל לקיים את הנחת היסוד שלה כחברת תיירות חברתית בעלת עוצמה של 1,000 חברים אמביציונליים הדוחפים אותה תמיד למעלה אל עבר המטרה הנ"ל. כבר בתוך שנת 2016 זכתה החברה לקמפיין חוצות מהגדולים בישראל שנפרס על שטחים רבים בארץ וביניהם האזורים הבולטים ביותר בישראל כמו מתחם בורסת היהלומים, גשרים בנתיבי איילון, צמתים מרכזיות כמו מחלף גהה ציר ז'בוטינסקי ועוד. באותם החודשיים צברה החברה תאוצה בתודעה הציבורית בישראל, תוך כדי שעוברי אורח ראו כמעט בכל פינה את שלטי החוצות שלה הם שמעו עליה גם בפרסומות רדיו ובתכניות שידור שהשתתפו בהן ראשי ומייסדי החברה. מלבד זאת קידמה החברה פרסומות בערוצי הטלויזיה השונים, ביניהם ערוץ 2 בשעות רייטינג גבוה.
מצב החברה כיום:
מספר הזכיינים שעמד בתחנת היסוד הראשונה על סך 1,000 חברים ישראלים הולך וגדל בכעשרות זכיינים מהארץ ומהעולם כמידי שבוע זאת לאחר שהיעדים שנקבעו על ידי טובי המוחות לשם תחרות ברת קיימא מול חברות הענק בוקינג ואקספדיה עמדו על 50,000 זכיינים מכל העולם. הזכיינים עצמם הם אלו שמגייסים זכיינים נוספים בכל עת דרך הרשתות החברתיות בארץ ובעולם באמצעות משפך שיווקי יוצא מן הכלל שהעמידה החברה לרשותם בתוך כלל הכלים הרבים שעומדים לשירותם לצורך פרסום החברה עצמה ועסקיהם האחרים ללא הגבלה.
כמה כסף אפשר להרוויח בטרוולאור?
בניגוד לחברות שיווק רשתי, בחברת טרוולאור התגמול אינו מתבסס על צירופים, למרות שגם עליהם מקבל כל זכיין תגמול משתלם לחלוטין, מטרת החברה שכל זכיין שהתאמץ בהשלמת הקמתה יוכל "להתעשר" מרווחי התיירות עצמה. כלומר - חברת תיירות תהיה באשר תהיה מרוויחה על כל מכירה פערי תיווך בין הלקוח למלון, כמידת גודל החברה ומכירותיה התפעוליות כן יגדלו אחוזי הרווח על התיווך הזה, כך שלדוגמא סוכן מכירות רגיל עצמאי מרוויח 5% על כל מכירה, לעומתו חברות התיירות מרוויחות בין 12% ל-35% אחוזים על כל מכירה. לצורך הדוגמא בעשירייה העליונה של חברות התיירות בישראל על פי הנתונים השקופים המפורסמים בעיתון גלובס מרוויחה הקטנה שבהן כ-10,000,000 ש"ח חודשיים לפני הניקוי לעשרות מנהליה, מאות עובדיה, ומאות סוכניה של החברה. בניגוד לכך בחברת טרוולאור שהזכיינים עצמם הם שמתחזקים את כל פעילות החברה ופירסומה, ביום שהיא תעמוד במקום זה יחולקו כל הרווחים האלו בין זכייניה של החברה. ומאחר ויש זכיין שעבד יותר וקידם את החברה יותר ויש זכיין שישב לו בחיבוק ידיים, הרווחים לא מחולקים בצורה שווה בין הזכיינים אלא קיים מדרג של דרגות זכיינים שלפיו הזכיין הפחות פעיל מקבל חלוקה ב-עד 40% מהכנסותיה החודשיים של החברה והזכיין הפעיל ביותר יכול להגיע לחלוקה ב-עד 80% מהכנסותיה החודשיים של החברה (סכום המכפיל את עצמו לא רק פי 2 מסכומו של הראשון אלא בכמה עשרות פעמים מאחר ובדרגות אלו קיימים רק זכיינים בודדים) בין 2 הדרגות האלו משתרע המדרג על פני עוד כ-6 דרגות הגבוהות מהנמוך שבהן ועד הדרגה העליונה שבהן. נמצא שזכיין המתוגמל מרווחי החברה ילך ויגדיל רווחיו עם הזמן ככל שהחברה תלך ותגדיל את מכירותיה, כיום (כשנה בלבד לפעילות החברה) עומדות מכירותיה החודשיות של החברה בין 1,000,000 ש"ח ל-2,000,000 חודשיים, דבר המאשר בפי כל התצפיתנים הפיננסיים אופטימיות חסרת תקדים לכך שהחברה קרובה מתמיד לכבישת יעדיה הראשונים בין חברות המפתח הישראליות ומשם להמשיך אל עבר ההתמודדות בחברות העולמיות.
מה הכלים וההטבות שמקבל כל זכיין בחברה?
מלבד רווחי התיירות שזכאי בהם כל זכיין חלקו כפי המוסבר למעלה, (כיום נע בחודשי מכירה נמוכים בין כמה עשרות דולרים לכמה מאות דולרים חודשיים - בכפוף לדרגות הנ"ל), מעמידה החברה לרשות הזכיין מספר אפיקי רווח נוספים כמו אתר מכירות תיירות אישי שכל המכירות שימכור הזכיין דרכו יזכו אותו ברוב אחוזי רווח המכירה מלבד אחוזים בודדים הנופלים לקופת החברה לחלוקה הכללית בין שלל הזכיינים. אפיק רווח נוסף הוא מגיוס זכיינים שעליו מקבל הזכיין תגמול פאסיבי ועם הגדלת הצירופים גדל תגמול זה בלבד להכנסה חודשית לא רעה, אך יש לזכור תמיד שה"בשר" העיקרי של הרווחים שיכולים להעשיר את זכייני החברה מגיע מהמכירות עצמם עם הזמן ככל שתגדיל החברה את מכירותיה. כלים נוספים שהחברה מעמידה לטובת זכייניה הם מיני כלי שיווק ופרסום אוטומטיים ברשתות החברתיות ללא צורך מגע אדם, פשוט רובוט שמפרסם במקומכם את הפוסטים שאתם רוצים בצורה אוטומטית בקרב מספר רב של גולשים, הסבר השימוש בכלים אלו ובכלל בכל תהליך העבודה בחברה ניתן לזכיין מאת זכיינים רבים העומדים לשירותו ובראשם הזכיין שצירף אותו עומד לצידו בקשר רציף לראות שהוא מתקדם נכון ובקצב שיביא אותו לרווחים משתלמים שיגדלו עם הזמן.
אופן העבודה מהמחשב הביתי והפעילות החברתית הנדרשת מהזכיינים:
אז לא סיפרנו לכם עדיין על האופן והקונספט שיוביל אותנו לעקוף עם הכח החברתי שלנו את חברות התיירות העולמיות. וכאן השלב שתבינו את זה. דרישות החברה מזכייניה הן שלושה, והמטרות המושגות מזה הן שלושה. שלושת המטרות הללו ללא שום ספק יביאו להתמודדות ואף עקיפה של החברות המובילות בתיירות העולמית. כל זכייני החברה נדרשים: א. לקדם את הקידום האורגני של האתר לתוצאות הראשונות של גוגל, זאת באמצעות קורס קידום אתרים אורגני שמעניקה לו החברה חינם. ב. לשלם יחד עם כולם את תקציב הפרסום שימשיך למתג את החברה כחברה מוכרת שתמשיך לגדול ולהתפרסם עם הזמן יותר ויותר. ג. דרישה זו אינה חיונית אלא רק למבינים בה - ככל שימכור הזכיין מכירות עצמיות הוא יוכל להרוויח על כך הכנסות נוספות שכבר היום יש מספר לא קטן של זכיינים שעושה מזה הכנסה פאסיבית, אך כאמור זו לא דרישה אלא אופציה זמנית עד להגעת השלב בו מכירות החברה יבוצעו אוטומטית על ידי מכירות האתר דרך הקידום האורגני ומודעות הציבור המגיעה מהפרסום הממומן. זמן הקידום האורגני שצריך כל זכיין להקדיש ביום הינו כשעה שתלך ותמעט עם הזמן לאחר שהוא יכיר את אופן העבודה ויגביר את קצב השלמת המטלה היומית.
תוכלו גם להשאיר לי פרטים לחזרה בטופס היצירת קשר של אתר סוכנות התיירות - אדלי טורס: https://adeli-tours.zehcan.co.il